bestellen
Bestellen
Winkelmandje 0

Welke gegevens worden door jullie opgeslagen?

Het waarborgen van privacy, het beschermen van jouw persoonlijke informatie, is het makkelijkst als er zo min mogelijk wordt verzameld. Daarom hebben wij myndr zo gemaakt dat alleen de stand van de myndr switch voor ons inzichtelijk is, maar niet te koppelen is aan personenen.

Extra services en diensten

Om gebruik te maken van extra diensten hebben wij soms wel persoonlijke gegevens nodig. Bij het aanmelden hiervoor vertellen we je precies waarom we welke gegevens nodig hebben en hoe we hiermee omgaan.
Je kan myndr altijd gebruiken zonder je aan te melden. Hoe dan ook mogen we jouw informatie nergens anders voor gebruiken zonder jouw expliciete goedkeuring.

100% privé

Een andere voorzorgsmaatregel die wij hebben getroffen om je privacy te beschermen is dat het filteren volledig binnen jullie eigen huis gebeurt en achter (of na) de router van jullie internetprovider, zonder dat er iets wordt bijgehouden. En meekijken kan al helemaal niet. Myndr vormt daardoor geen privacy risico en al jullie internetverkeer blijft 100% privé.


Andere vragen

Sonos en myndr

Een veelgehoorde vraag is of Sonos ook op het myndr netwerk werkt. Het antwoord is simpel: ja dat kan!

Waar je rekening mee moet houden is dat je je Sonos bedient met een app. Deze app gebruik je op een telefoon die verbonden is met een wifi-netwerk, en maakt connectie met je Sonos-apparatuur via dat netwerk.

Als je telefoon op het myndr-netwerk zit, en de Sonos nog op je oude (oorspronkelijke) netwerk, dan kan je luidspreker niet gevonden worden.

Dus je hebt 2 opties:

  • je Sonos op het nieuwe myndr netwerk aansluiten;
  • je device waarmee je Sonos bedient op het netwerk aansluiten waar de Sonos ook op aangesloten is.

De myndr maakt soms piep geluidjes, waarom is dit?

Om de zoveel tijd ‘ reset’ de myndr switch zichzelf. De switch start dan opnieuw op. Tijdens dit proces kan het zo zijn dat er korte piepgeluidjes geproduceerd worden. Dit betekent niet dat er iets mis is maar juist dat het opstarten goed gegaan is. Dit kan dus geen kwaad.

Kan ik mijn huidige internet abonnement opzeggen?

Nee, myndr is namelijk geen internet provider.

Het internet wordt nog steeds geleverd door je provider (zoals Ziggo, KPN of T-Mobile) waar jij een abonnement hebt afgesloten. Het nieuwe netwerk maakt gebruik van hetzelfde internet signaal maar filtert dit signaal voordat het bij jouw apparaat aankomt.

Mijn wifi valt af en toe uit! Hoe kan dat?

De myndr-wifi hoort natuurlijk gewoon te werken, zonder uitval.

Dat je wifi uitvalt kan verschillende oorzaken hebben. De belangrijkste oorzaak hiervan kan zijn dat je de voeding niet op het lichtnet hebt aangesloten, maar bijvoorbeeld op een vrije USB-poort van je ‘oude’ router. Bij een piek-belasting van de myndr-wifi heeft het apparaat meer voeding nodig, die voeding kan alleen door het lichtnet opgevangen worden.

Als je de myndr-wifi volgens het installatie-boekje aangesloten hebt, hoort het gewoon te werken.

Hoe werkt de filtering?

Myndr filtert websites aan de hand van een grote database. In deze database staan ontzettend veel websites en internetdiensten die onderverdeeld zijn in categorieën.

De categorieën met websites, apps en diensten komen overeen met de standen op de myndr switch. Als jij bijvoorbeeld stand 2 hebt geselecteerd dan wordt er een signaal doorgestuurd naar de myndr wifi dat alle websites buiten deze categorie geblokkeerd worden.

Op de myndr switch kun je dus aangeven welke websites jij beschikbaar wilt hebben, de myndr wifi voert dit uit.


Terug

Meer hulp nodig?

Geen probleem, chatten of appen gaat het snelst. Bellen kan op 085 - 130 38 14.