Proefperiode
Gedurende de volledige proefperiode en voor het afsluiten van het abonnement heb je het recht om op ieder moment te stoppen zonder opgaaf van reden. Natuurlijk horen we heel graag waarom zodat we ons aanbod kunnen verbeteren maar je bent tot niets verplicht. Zorg er wel voor dat je de Myndr-switches heel en netjes houdt zodat we ze zonder problemen kunnen terugnemen.
Alleen als je tevreden bent en een abonnement aangaat ontvang je een factuur voor de abonnement(en). Als je niet tot lidmaatschap wilt overgaan maar het niet lukt om de Myndr-switch(es) heel en netjes terug te sturen zullen we overleggen hoe we dat het beste kunnen oplossen. We zullen dan iets in rekening moeten brengen, hoeveel hangt af van de staat van de teruggestuurde apparaten.
Over het algemeen ontvang je binnen 5 werkdagen na betaling eventuele extra Myndr-switch(es) via Fietskoeriers of PostNL. Als de postbezorger niemand aantreft om de bestelling in ontvangst te nemen wordt deze op een afhaalpunt bezorgd. Hiervan krijg je bericht via e-mail. Het is jouw verantwoordelijkheid om het pakket binnen de door de bezorger gestelde termijn op te halen. Als dat niet lukt zijn we genoodzaakt de verzendkosten voor het opnieuw verzenden in rekening te brengen.
Om een Myndr-switch in gebruik te kunnen nemen moet de Myndr-extensie geïnstalleerd zijn. De extensie zelf is gratis, maar je ICT beheerder kan kosten in rekening brengen als je de installatie door hen laat doen.
Wil je opzeggen? Dan kan dat tot uiterlijk één maand voor het einde van het abonnementsjaar. Gewoon per e-mail. Let erop dat je in je opzegging aangeeft of die geldt voor alle abonnementen of alleen voor een of meerdere specifieke Myndr-switches. (Bijvoorbeeld als je een jaar minder bovenbouw klassen hebt) Indien je een abonnement niet hebt opgezegd blijft dat abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden.
Hier vind je onze Algemene Voorwaarden en onze abonnementsvoorwaarden.